Test - Laktator Easy Start Canpol babies


Dzięki uprzejmości firmy Canpol babies miałam możliwość przetestowania laktator Easy Start.
Jako, że jestem fanką tej firmy  i posiadam bardzo dużo artykułów zarówno do pielęgnacji, karmienia jak i zabawy bardzo ucieszyła mnie możliwość wypróbowania tego urządzenia.

Jak już wcześniej pisałam na blogu miałam duże problemy z laktacją, które mam nadzieję udało mi się rozwiązać:)
Pokarm zaczęłam regularnie odciągać ok. 2 tygodnie temu i odciągam dalej aby pobudzać laktację (1x dziennie systemem 7,5,3).

Zanim zaczęłam testować laktator Easy Start miałam pożyczony Swing Medeli, także myślę, że mogę   wystawić obiektywną opinię porównując oba modele.

W zestawie otrzymujemy:

  • - laktator
  • - silikonowa nakładka masująca
  • - butelkę 120ml + smoczek + dysk uszczelniający
  • - adaptor do butelek szeroko i wąskootworowych
  • - 2 szt. zaworków silikonowych
  • - pojemnik na pokarm z nakrętką
  • - adaptor do pojemnika na pokarm
  • - pokrowiec


Pierwsze co urzekło mnie w tym laktatorze to łatwy i przyjemny sposób złożenia i przede wszystkim czyszczenia. Nie mamy w nim żadnych zakamarków do których ciężko dostać się czyszcząc urządzenie a złożenie całego sprzętu zajmuje kilka chwil.


Laktator posiada regulowany rytm ssania z 3 trybami do wyboru :


  • express - tryb rozruchu (laktator naśladuje szybkie i płytkie ruchy ssania dziecka występujące w fazie stymulacji)
  • natural - tryb naturalny (imituje wolniejsze, głębsze i naturalne ruchy ssące występujące podczas efektywnego ssania dziecka)
  • strong - tryb mocny (imituje wolniejsze, bardzo głębokie i naturalne ruchy ssące występujące podczas efektywnego ssania dziecka) - tryb do ściągania "śmietanki" :)


      


    

Oprócz tego mamy pokrętło, które pozwala nam na płynne dostosowanie siły ssania do indywidualnych potrzeb każdej mamy.




Świetną sprawą jest nakładka masująca, której brakowało mi w laktatorze Medeli, o wiele przyjemniej ściąga się pokarm gdy masuje nas silikon niż gdy pierś dotyka bezpośrednio plastikowego lejka.








W "bazie" laktatora znajduje się miejsce na postawienie butelki - dla mnie takie rozwiązanie to strzał w dziesiątkę, ponieważ przy zmianie piersi nie muszę

martwić się jak zabezpieczyć butelkę aby się nie przewróciła (w modelu Medeli mamy podstawkę, której niestety często zapominałam).

Laktator pracuje zarówno w trybie sieciowym jak również możemy do niego wsadzić baterie i zabrać ze sobą.

Dodatkowo w instrukcji mamy informacje ile czasu możemy przechowywać mleko.

Podsumowując: od kiedy otrzymałam laktator Canpol, pożyczoną Medele oddałam znajomej.
Jestem bardzo zadowolona z tego laktatora i uważam, że jakość w porównaniu do ceny całego zestawu jest bardzo wysoka. Myślę, że każda mama będzie zadowolona z takiego zakupu.

Dodam jeszcze, że moja córeczka pokochała od pierwszego spróbowania smoczek do butelki znajdujący się w zestawie, także jestem podwójnie zadowolona bo bardzo długo szukaliśmy smoczka "idealnego":)

2 komentarze:

  1. Zestaw wygląda interesująco, ja miałam laktator innej firmy i błam bardzo zadowolona ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten laktator :D I przypomniałaś mi że muszę go zrecenzować ;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger