18t 3d

18t 3d

17.05 udało mi se załapać na darmowe badanie 3D:)Mogliśmy podpatrzeć Okruszka.
Niestety lekarzowi nie udało się potwierdzić na 100% co tam w moim brzuszku siedzi bo dzieciątko nie miało wcale a wcale ochoty się ujawniać;) Cierpliwie poczekam do badań "połówkowych"

Ginka na ostatnich badaniach powiedziała, że mam przytyć 2kg do następnej wizyty (16.06.)bo inaczej przepisze mi jakieś odżywki. Nie mam wcale ochoty sztucznie się "pędzić" :/ Nie odmawiam sobie jedzenia, wyniki krwi mam super i skoro z dzieckiem jest ok to o co chodzi z tym tyciem? Przecież każdy jest inny.

Z innej beczki - lubicie jak ludzie dotykają waszych brzuszków?
dzisiaj spotkałam się z dawno niewidzianą kuzynką i ona od razu ręce do mojego brzucha.
Jakoś średnio mi się to podoba - bo przecież normalnie nikt na ulicy nikogo po brzuchu nie dotyka - a jak się jest w ciąży to już każdemu wolno?


Jak ja kocham taką pogodę, pozytywnie mnie nastawia do wszystkiego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger