Lekki - ciążowy spadek formy.

Ale mnie wczoraj Alicja załatwiła nie ma co;)

Fikając przez pół poprzedniej nocy i rana zaczął mnie boleć kręgosłup lędźwiowy po prawej stronie, dodatkowo doszedł ból spojenia łonowego i takim oto trafem wczorajszy dzień "niemiłosiernie upalny" przeleżałam jak foka wylegująca się na plaży.

Dzisiaj po poważnej damskiej rozmowie doszłyśmy chyba do porozumienia:)

Ostatnio z mężem często zastanawiamy się jaka będzie nasza córeczka: czy będzie miała po mnie proste włoski, czy może loczki po tatusiu:) Kolor oczu też jest zagadką bo każde z nas ma inny no i przede wszystkim czy odziedziczy wredny charakterek mamusi (oby nie) czy spokojny i zrównoważony po tacie:) Wiem, że to sprawy drugoplanowe bo najważniejsze żeby była zdrowa no ale... Oj córciu ale jestem Ciebie ciekawa:)

Z dodatkowych informacji dzisiaj na szkole rodzenia będziemy myć dzidziusie:) Zobaczymy jak nam pójdzie:p

3 komentarze:

  1. My również się zastanawiamy nad naszym Okruszkiem :) tak jak w Waszym przypadku jesteśmy z mężem bardzo różni. I to chyba normalne, bo to żeby było zdrowe to ma się rozumieć samo przez! I Tobie życzę zdrowia dla Alicji, niech rośnie, ale też oszczędza Ciebie przy kopniakach ;) Pozdrawiam serdecznie. PS koniecznie pochwal się brzuszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc! Tez w pierszej ciazy zastanawialam sie jak bedzie corcia wygladala.. okazalo sie ze wyrysuj wymaluj cala JA:-) nawet charakter po mnie odzieczyla (z czego sie nie ciesze bo jest bardzo nerwowa). Syn podobnie jak corcia nerwusek malutki:-) choc z wygladu juz bardziej meza przypomina.
    P.S. moje dwuletnie slonko tez ma na imie Alicja:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 31 year old Systems Administrator II Boigie Portch, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Joe and Board sports. Took a trip to City of Potosí and drives a Grand Prix. Jej komentarz jest tutaj

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger