25t 4d

Oj działo się ostatnio dużo;)

13.07 - mieliśmy z mężem I rocznicę ślubu - w związku z tym zaprosiliśmy najbliższą rodzinkę na obiadek do restauracji, potem pojechaliśmy do teściów na dalszy ciąg świętowania:)


Mała waży już ponad 800g ;) Kopie wieczorami tatusia, co bardzo go cieszy;)
Ja powoli rosnę i powiększam swój obwód;p
Mam i teściowa znoszą mi ubranka a i ja sama nie umiem odmówić sobie kupna bodziaka albo śpioszków.



Zaczęliśmy szkołę rodzenia - na obecną chwile jestem zachwycona położonymi i szpitalem. Wszystko jest nam rzetelnie tłumaczone, położne odpowiadają na każde pytanie; oddziałowa nawet dała do siebie numer w razie "W".


Chyba udało nam się wybrać wózek dla naszej córeczki - prawdopodobnie będzie to ten model pozostaje tylko wybrać odpowiedni kolor.


Łóżeczko wybrane, także odczekam jeszcze i we wrześniu będę wszystko zamawiać;)

Nie wiem jak w Waszych Tesco ale w tym do którego ja najczęściej chodzę jest ogromna przecena produktów marki dr Brown's - butelki za 10 zł, smoczki i gryzaki za 5-6 zł.
Dla kompletujących rzeczy z tej marki mam myślę że fajne przeceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger