Powrót

Dawno mnie tu nie było ale zamierzam wszystko odświeżyć;)

Złapał nas straszny wirus Mała ma lejący katar i kaszel:( ale z dnia na dzień jest coraz lepiej, chociaż groził nam szpital:/

Jestem po wizycie u pediatry alergologa (prywatnie).
Moja córeczka od kilku tygodni miała suche plamki na całym ciele.
ja jestem od 5 tygodni na diecie bezmlecznej i zmiany jakby się delikatnie poprawiały. Mała robi kupy co 5-7 dni a karmię ją tylko piersią.
Pani doktor ok.60 lat, stwierdziła, że Mała ma zaparcia i powinna wypróżniać się min. 1 dziennie. Powinnam dawać jej już warzywa żeby wyregulować jelita.
Najchętniej przepisałaby mi nutramigen a jak mam ochotę karmić to mam prawie nic nie jeść :/ a i tak pewnie wrócę po mm.
Przepisała tonę jakichś maści, kropli (min.laticort, ketotifen).
Jestem załamana:(

Będę walczyć o dobą skórke Młodej naturalnymi metodami!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger