Rozstępy - moja walka

Niestety i mnie to spotkało - ROZSTĘPY.

Mimo systematycznego smarowania różnymi kremami, olejkami, masowania szorstką rękawicą, stosowania kawowych peelingów to szkaradztwo złapało i mnie. Niestety naznaczone zostały uda i piersi.

Na udach pierwsze rozstępy zauważyłam pod koniec ciąży, niestety piersi oberwały po nawale pokarmu, który miałam w 3 dniu po porodzie (momentalnie zwiększyły się o 2 rozmiary).

Póki co z rozstępami na piersiach nie walczę ostrzejszymi kremami bo karmię piersią a nie przeszkadzają mi ona aż tak bardzo, tak tym na udach wytoczyłam wojnę i to najcięższym a nawet można rzec "najostrzejszym" sprzętem.

Jeszcze przed porodem kupiłam masło poporodowe z Ziaji. Póki co brzuch jest nietknięty, poprawiła się lekko elastyczność skóry, udało mi się uniknąć wiszących fałdek; jednak na rozstępy na udach niewiele pomógł.

Przekopując internet w poszukiwaniu cudownego sposobu na okropne czerwone paski na udach znalazłam artykuł o derma rollerach i ich cudownym wpływie na rozstępy i nie tylko.
Zachęcona pozytywnymi opiniami i niesamowitymi zdjęciami "przed i po" postanowiłam zakupić takowe urządzenie.

Czym jest owy derma roller?
To urządzenie wykorzystywane w terapii mikronakłuwania. Ma on cylindryczną głowicę z mikroigłami ułożonymi w rzędach, które nakłuwają wierzchnią warstwę skóry bez jej uszkodzenia.

Jak działa?
Poprzez masowanie i jednoczesne nakłuwanie skóry dermaroller pobudza wytwarzanie kolagenu i elastyny, co odmładza skórę poprawia nawilżenie i stymuluje naturalne procesy leczenia skóry. Mikrouszkodzenia w skórze dodatkowo pozwalają na lepszą penetrację preparatów odżywczych do skóry właściwej. Rollowanie powoduje powstawanie na skórze mikrokanalików , dzięki którym kremy i inne kosmetyki łatwiej się wchłaniają i ich działanie jest o wiele bardziej efektywne. Nakładany preparat wchodzi głęboko w głąb w skórę.

Rezultaty stosowania:

  • Modeluje twarz i sylwetkę
  • Redukuje cellulit i wszelkie nierówności (zgrubienia) podskórne
  • Pomaga odbudować prawidłowe napięcie skóry
  • Wygładza zmarszczki głębokie a drobne calkowicie niweluje
  • Podnosi skórę wokół powiek, w kącikach ust i na policzkach co daje zdecydowanie młodszy wygląd
  • Wizualnie redukuje blizny i rozstępy
  • Redukuje przebarwienia skóry i rozszerzone naczynka
  • Wspomaga leczenie trądzik
  • Przeciwdziała wypadaniu włosów
Do wyboru mamy różnego rodzaju długości igieł, w zależności od partii ciała na jaką mamy zamiar działać. Poniżej ściąga:


Ja wybrałam derma roller z igłami długości 0,5 mm i będę je stosowała na uda i pośladki( może uda mi się zmniejszyć również cellulit).
Narazie dopiero moja walka się zaczęła, po miesiącu wrzucę tutaj efekty mojej kuracji.

1 komentarz:

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger