9 wspólny tydzień

Przedwczoraj mój Skarbek skończył 2 miesiące a dziś stuknęło nam 9 tygodni<3

Jak ten czas szybko leci:)
Dzisiaj od rana raczy nas uśmiechami i poważnymi rozmowami:)

Uwielbia mężczyzn (obdarza takimi uśmiechami tatę, dziadków i wujków, że aż jestem zazdrosna:)
Kinkiety i wszelkie lampy też są świetnymi towarzyszami rozmów.
Jednak ostatnio furorę robi obraz wiszący w salonie:D do niego zaciesza jak nie wiem:D

Mała dalej sypia z nami, chociaż robi się ciasno:/ ale mam za miękkie serce, żeby ją przenosić ciągle do kołyski (mój mąż z tym walczy) a i tak śpi max. 15 min i płacz:/ jedyny + to to, że nie muszę do niej wstawać co karmienie, tylko szybko,
nawet będąc w pół śnie mogę ja nakarmić.

Idealnie sprawdza się ciasne wiązanie, Ala nie uderza się rączkami i nie wybudza, ale jak ona śpi:p non stop kręci tą swoją główką:p Już ma z tyłu wytarty placek:D:D

Moja Alutka w 9 tygodniu życia;)



Dodatkowo chce Was poinformować, że biorę udział w akcji testowania produktów firmy 
Canpol babies zainteresowane mamy zapraszam na stronkę blogosfery (KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mammamisia , Blogger